سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
قصر کاغذی
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 شهريور 1392برچسب:, توسط تکتم |

 

 

با تشکر از آقا مجد گل از بچه های خوب اهواز

آيا به حرفم شک مي کني وقتي مي گويم که تو زيباترين و باارزش ترين دنيا هستي

آيا به اين شک داري

و هم چنين مهم ترين دنيا

آيا به حرفم شک داري

آيا به اين شک داري که ورود تو به قلب من

باشکوه ترين روز و بهترين خبر در تاريخ تمام جهان بود

آيا به اين شک داري که تو وجود وتمام زندگي من هستي

و من از چشمان تو آتش عشق را دزديدم

و حاضر شدم که براي به دست آوردنت خطرناک ترين کارها را انجام بدهم

اي گل وبوي خوش و ياقوت و ملکه و قانون زندگي و خوبي در بين تمام ملکه هاي جهان

اي ماه من که هر غروب از لابه لاي کلمه هايم متولد مي شوي

تو آخرين سرزميني هستي که من قبرم را در آنجا بنا خواهم کرد و در آنجا مدفون خواهم شد و تمام کتاب هاي عشقم را در آنجا منتشر خواهم کرد

تو تنها خواستني من هستي

نمي دانم که چگونه توسط امواج دريا بر روي قدمهاي تو افتادم

نمي دانم چگونه به سمت من آمدي

و چگونه به تو نزديک شدم

تو همچون شبهاي عاشقانه گرم و پر حرارت هستي

از روزيکه بر در خانه ام کوبيدي من دوباره متولد شدم

هنگاميکه در بين دستان تو بودم قلبم پراحساس ترين کلمه ها را آموخت

چه قدر من خوشبخت بودم که توانستم تو را به دست بياورم
تو آتش عشقي هستي که وجود من به آن احتياج دارم
تو شادي من هستي که باعث فراموشي تمامي غم ها مي گردد

تو آن وجودي هستي که من را همچون شمشير قطعه قطعه مي کند و همچون آتفشان باعث شعله ورشدن احساساتم مي گردد

صورت تو همچون گلزاري من را از بوي خوش گلها سرمست مي کند

وهمچون اسب سفيد بالداري به طرف من مي آيد

بگو بگو بگو به من بگو

چگونه مي توانم خود را ازاشتياق و عذاب اين عشق نجات بدهم

به من بگو چه کاري مي توانم براي دور شدن از تو انجام بدهم در حاليکه من به اين عشق اعتياد پيدا کردم

به من بگو چاره کارچيست

اشتياق و هيجان من به اين عشق به مرز ديوانگي و هذيان رسيده است

قاتل احساساتم پابرهنه در بين رگهايم به رقص در مي آيد

تو ازکجا و چطور به سراغ من آمدي

 
و چگونه هستي من را نابود کردي




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
<

پیچک

script type='text/javascript' >document.write ("");